TNT Express Worldwide

TNT nejprve začalo využívat Telfu pro interní telefonickou podporu informačních systémů. Motivací byla možnost operativně směrovat hovory na techniky, kteří mají zrovna službu. Na základě pozitivních zkušeností posléze došlo k rozšíření i na linky zákaznické podpory.


Teta drogerie

Síť prodejen Teta drogerie nejprve plánovala použít Telfu pro call centrum obsluhující zákaznickou linku pouze na krátkou přechodnou dobu. Spokojenost s našimi službami zajistila aktuálně již čtyřletou spolupráci, která byla následně doplněna o využití Telfy i pro interní podporu informačních systémů.


Alza.cz

Alzu netřeba blíže představovat. Největší on-line prodejce spotřební elektroniky používá Telfu pro zajištění komunikace mezi dispečinkem a řidiči vlastní rozvozové služby.

Slevomat.cz

Nejznámější český slevový server využívá Telfu k zajištění telefonické zákaznické podpory již od svého vzniku v roce 2010.

Česká obchodní inspekce

Státní instituce, která přísně dohlíží na firmy, aby se chovaly poctivě. Telfa se nebojí mít takového klienta, naopak ráda podporuje ochranu spotřebitelů a poctivých podnikatelů.

AAA Radiotaxi

Známá pražská taxislužba disponující tisícem vozů používá Telfu pro automatické volání zákazníkům, kteří si objednali transport. Ti stiskem klávesy mohou potvrdit anebo zrušit přistavení vozu. Vytočení hovoru i jeho následné ovládání je řešeno pomocí Telfa API.

Pilulka.cz / Pilulka.sk

Online lékárna s desítkami výdejních míst je velmi pyšným uživatelem Telfy :)
Na ústřednu je napojeno české i slovenské číslo zákaznické linky.

Travelex Czech Republic

Jedna z největších světových firem v oblasti retailových směnárenských služeb založená v roce 1976 v Londýně využívá Telfu ve svém Shared service center v Praze, kde je poskytována celosvětová podpora pro bankomaty (ATM). Pro Travelex kromě českých čísel provozujeme čísla ze zemí Velká Británie, USA, Holandsko, Belgie, Německo, Švýcarsko, Francie, Itálie, Austrálie a Nový Zéland.

DámeJídlo.cz

DámeJídlo.cz netřeba představovat, jedná se o nejvýznamnější službu rozvozu jídla v ČR. DámeJídlo si našlo Telfu již při svém vzniku v roce 2012, aby pomohla zajistit kvalitní telefonickou podporu.

Zoot

Nejvýznamnější český e-shop s módou používá Telfu jak pro zákaznickou podporu, tak pro vlastní IT podporu. Zootu provozujeme kromě českého čísla i slovenskou a rumunskou telefonní linku.

Lekarna.cz

Největší česká online lékárna používá Telfu ve svém callcentru zajišťujícím zákaznickou podporu.

Česká Pirátská Strana

Pirátské straně dlouhodobě fandíme, a tak jsme jí v roce 2014 nabídli podporu ve formě využití naší virtuální ústředny Telfa. Od té doby pravidelně užívá naše služby, ať už pro ověření unikátnosti při hlasování na základě telefonního čísla anebo jako infolinku pro vybrané akce.

Strana zelených

Pomocí Telfy zajistila Strana zelených infolinku před volbami do evropského parlamentu.

Rohlik.cz

Druhý největší on-line prodejce potravin v České republice využívá Telfu k zajištění podpory pro maximální spokojenost svých zákazníků.

S&T Plus

Společnost S&T Plus dodává komplexní řešení v oblasti kardiologické techniky, ultrazvukového zobrazování a monitorování pacientů. Telfa jim slouží k zajištění hot-line pro podporu dodávaných zařízení.

Freshbedýnky

Nejlepší BIO produkty potřebují nejlepší zákaznickou podporu. Pro Freshbedýnky jsme vyvinuli aplikaci napojenou na Telfu, která při příchozím hovoru nebo SMS okamžitě zobrazí kartu zákazníka s kompletní historií komunikace a informacemi o objednávkách. I díky tomu se stali vítězem soutěže EY Začínající podnikatel roku 2013.

TOP Hostel

Firma TOP Hostel provozuje 8 hostelů a ubytoven v Praze. Díky Telfě jsou všechny pobočky dostupné přes jedno telefonní číslo, které není nikdy obsazené a spojí volající na zvolenou provozovnu.

Eiffel Optic

Firma Eiffel Optic, působící na trhu již přes 25 let, si vybrala Telfu pro provoz zákaznické linky zajišťující telefonickou podporu eshopu.

TEAM Taxi

Nejlevnější taxi v regionu Olomouc-Šternberk-Rýmařov využívá Telfu pro příjem objednávek od zákazníků. API Telfy umožňuje integraci s vlastním dispečinkovým informačním systémem a tím maximální komfort pro práci dispečera.

Onlineshop.cz

Internetový obchod s více než 160.000 spokojenými zákazníky díky modernímu systému Telfa dokázal uspokojit aktuální potřeby zákazníků.

Rosana

Dodavatel přírodní pramenité vody přijímá přes Telfu objednávky od svých zákazníků již od roku 2011.

Crown (RDR) Automotive Sales International s.r.o.

Výhradní distributor náhradních dílů automobilů amerických značek využívá Telfu k zajištění telefonického přijímání objednávek a dalším formám zákaznického servisu.

SYMBIO Digital s.r.o.

Nejnovějším společným počinem se stala interaktivní webová reklama na T-Mobile "Vytoč Zadara", o které se více dočtete na mobilmanii

Dříve společnost Symbio využila API telefonní ústředny Telfa, díky kterému mohla na adrese http://nebudjarda.cz změnit animaci na webu poté, co divák zavolal na určité telefonní číslo.

.

Shopping.cz

Nákupní galerie elektro a dalšího zboží na jednom místě pomocí ústředny Telfa zdokonalila zákaznickou telefonní podporu pro své klienty.

.

ABAX Servisní centrum s.r.o.

Společnost ABAX Servisní centrum využívá Telfu jako call centrum pro všechny své pobočky.

AbioTel

Telefonní operátor AbioTel využívá Telfu k zajištění telefonické podpory svého zákaznického centra.

Diebold Nixdorf

Celosvětová společnost stojící za 60% všech bankomatů na světě používá Telfu, aby si zajistila naprostou jistotu, že vnitřní komunikace v kritických situacích vždy zafunguje, jak je potřeba.

Defend Insurance

Globální pojišťovací společnost, partner Lloyd's bank, jedné z nejstarších bank v Evropě, spoléhá na Telfu ve své komplexní telefonní komunikaci s klienty i partnery napříč celou Evropou, včetně jednotlivých národních zákaznických linek.

A mnoho dalších.